+380 (99) 337-11-00

UA EN

Політика щодо персональних даних


Правила збору, обробки та зберігання персональних даних клієнтів (далі Правила).

Правила встановлені сервісом Асоціації інвесторів України (www.uaa.ua) і визначають порядок звернення uaa.ua з персональними даними користувачів, зареєстрованих на сайті www.uaa.ua. Справжні правила є невід'ємною частиною Публічної оферти (угоди) з користувачами Інтернет-сайту Асоціації інвесторів України.

1. Основні положення.

Реєструючись на Інтернет-сайті www.uaa.ua, Користувач тим самим погоджується з цими Правилами і надає дозвіл Асоціації інвесторів України (далі - Асоціація) на збір, зберігання, використання та розголошення своїх персональних даних відповідно до цих Правил, Законами України «Про захист персональних даних», «Про захист прав споживачів», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах». Правила дійсні на території України, з моменту реєстрації користувача на www.uaa.ua.

2. Збір та використання персональних даних про клієнта.

Асоціації може збирати, зберігати і використовувати такі персональні дані:

- ім'я (прізвище, ім'я, по батькові);

- адреса електронної пошти (e-mail);

- номер мобільного телефону;

- дата народження;

- Місто;

- історія використання користувачем Інтернет-сайту Асоціації;

- нік Користувача;

- пароль Користувача.

Користувач погоджується з тим, що Асоціація може використовувати персональні дані клієнта для:

- надання послуг і клієнтської підтримки на запит клієнта;

- поліпшення власних послуг, змісту сайту та реклами;

- повідомлення клієнта про послуги, новини і рекламних пропозиціях Асоціації та партнерів Асоціації за допомогою SMS, електронних повідомлень, пошти і т.д.

3. Розголошення персональних даних.

Асоціація має право надавати третім особам персональні дані користувача в наступних обмежених випадках:

- Асоціація отримала додаткову згоду клієнта;

- Асоціація надає таку інформацію своїм партнерам, дочірнім компаніям, агентствам і субпідрядникам, іншим третім особам з метою, для якої ця інформація була зібрана. Асоціація зажадає від даних осіб згоди на використання інформації відповідно до інструкцій Асоціації та цими Правилами, а так само іншими належними засобами збереження конфіденційності та безпеки.

- Асоціація надає таку інформацію правоохоронним та іншим державним органам у відповідь на їх офіційний запит, що стосується кримінальної розслідувати або передбачуваної протиправної діяльності. В такому випадку, Асоціація розголосить інформацію, що має значення для розслідування, а саме: ім'я, адреса доставки, поштовий індекс, номер мобільного телефону, електронна адреса, дату народження, дані про операції ..

- Асоціація може надавати третім особам загальну інформацію (статистичні дані, узагальнену інформацію), яка не містить персональну інформацію і яка не ідентифікує клієнта індивідуально.

Персональні дані користувача зберігаються на сервері Асоціації, який може фізично знаходиться як в Україні так і за кордоном. Користувач підтверджує і надає Асоціації право переміщувати персональні дані через кордон України з метою, для якої ця інформація була зібрана. Асоціація зобов'язується вживати належних заходів безпеки для захисту від незаконного втручання або неправомірного зміни, розголошення або знищення персональних даних користувача.

База персональних даних обробляється Асоціації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 11-А, 23 офіс 72А, на підставі законодавства України та цієї Політики конфіденційності.

Асоціація несе одноосібну і повну юридичну відповідальність за захист персональних даних клієнта і за збір, зберігання, і використання персональних даних клієнта.

4. Права користувачів як суб'єктів персональних даних:

4.1. знати про джерела збору, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місце знаходження або проживання (перебування) власника або розпорядника персональних даних, або дати відповідне доручення щодо отримання такої інформації уповноваженими ними особами, крім випадків встановлених законом.

4.2. отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема про третіх осіб, яким передаються їх персональні дані.

4.3. на доступ до своїх персональних даних.

4.4. отримувати не пізніше ніж за тридцять календарних днів з дня подання запиту, крім випадків передбачених законом, відповідь про те, обробляються чи їх персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних.

4.5. пред'являти вмотивовану вимогу власнику персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних.

4.6. пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким власником і розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними.

4.7. на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гордість і ділову репутацію фізичної особи.

4.8. звертатися зі скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого, або до суду.

4.9. Застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.

4.10. Вносити застереження щодо обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди.

4.11. відкликати згоду на обробку персональних даних.

4.12. знати механізм автоматичної обробки персональних даних.

4.13. на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього праві наслідки.

5. Видалення персональних даних та відмова від розсилки.

При зміні персональних даних користувача, згаданих в пункті 2 (наприклад, мобільний телефон, електронну адресу), а також, якщо Користувач не хоче більше користуватися послугами сервісу Асоціації, ми надаємо можливість зміни або видалення / деактивації даних.

Асоціація також надає зареєстрованим користувачам право відмовитися від отримання будь-яких рекламних матеріалів щодо послуг, які надаються через сервіс Асоціації. Це можна зробити, зайшовши на сторінку Користувача до підрозділу «Мій профіль» розділу «Особистий кабінет» і натиснувши кнопку «Редагувати дані».

В полях: «Розсилка» відмовитися від розсилки, проставивши «Ніколи» навпроти поля «Розсилка». Або шляхом натискання на поле «Якщо Ви хочете відписатися від розсилки, натисніть тут», відкривши лист з розсилкою сервісу Асоціації. При цьому, Асоціація залишає за собою право використовувати персональні дані клієнта з метою, для якої ця інформація була зібрана, протягом одного місяця після деактивації інформації для завершення надання послуг (повернення грошей, гарантійні вимоги, відповіді на запити клієнтів).

6. Власником бази даних користувачів Інтернет-сайту www.uaa.ua є Асоціація інвесторів України.